marți, 5 august 2008

Un fragment inainte

Un inceput...

Cu toate ca pana acum m-am opus cu vehementa ideei de a tine un blog, astazi mi-am zis "wtf"...si am intrat. Am decis sa dau o sansa acestul Blogger...pare oricum destul de interesant...

Asa ca am luat tastatura in fata, am dat un clik si am decis sa scriu simplu un incput al blogului meu. Nu am sa imi dau aere de scriitoare, nu am sa ma cred critic, nu am sa privesc tot din jurul meu cu un aer de superioritate...in multe cazuri criticam dar nu  ne dam seama k nici noi nu am putea face mai bine...asa ca am sa tin o linie simpla, pura, in care subiectul voi fi eu. O critica personala, o viata vazuta prin filtrul meu, cu bune, cu rele...fragmente aruncate pe net in lume...

Am sa astept toate comentariile voastre cu mult drag ...

Niciun comentariu: